1. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji w serwisie?
Tak. Należy dodać produkty do koszyka, następnie przejść do zakładki „Twój koszyk” i kliknąć przycisk „do kasy”. W nowym oknie wybrać opcję „zakupy bez rejestracji” i wypełnić formularz.

 

2. Co mam zrobić gdy nie pamiętam swojego hasła?
Nowe hasło można otrzymać klikając kolejno „Twoje konto” (prawy górny róg), następnie w nowym oknie „zapomniałem hasła”. Nowe hasło zostanie wygenerowane i wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

 

3. Co się stanie gdy zrezygnuję z zamówienia a dokonałem wcześniej płatności
W przypadku gdy klient zrezygnuje z zamówienia, a wpłacił już pieniądze, zostaną one zwrócone na wskazane przez klienta konto bankowe w terminie do 10 dni roboczych.

 

4. Czy możliwe jest połączenie oddzielnie złożonych zamówień?
Tak. Jednak jest to uzależnione od stanu realizacji zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji należy skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta.

 

5. Jakie są koszty przesyłki i kto za nią płaci?
Koszty przesyłki oraz dokładne informacje o możliwym zwolnieniu z opłaty określone są w zakładce
"Koszty dostawy". Kliknij tu aby przejść do zakładki "Koszty dostawy".

 

6. W jaki sposób dostarczane są zamówienia?
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost lub Poczty Polskiej. Niestety nie wysyłamy zamówień do paczkomatów.

 

7. W jaki sposób mogę reklamować przesyłkę?
W chwili odbioru Kupujący powinien sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera i w razie potrzeby spisać protokół szkody. Protokół szkody oraz pismo reklamacyjne należy przesłać na adres biuro@biurwa.pl.

 

8. Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy oznacza to, że dostanę przesyłki w różnym terminie?
Zamówienie zostanie wysłane dopiero po skompletowaniu wszystkich produktów.

 

9. Otrzymałem informację o wysyłce, minęło kilka dni ale paczka do mnie nie dotarła. Co robić?
Prosimy o kontakt z naszym biurem: 696 686 686 lub biuro@biurwa.pl

 

10. Jakie są możliwe sposoby płatności?
- szybka płatność obsługiwana przez firmę Dot-Pay
- płatność kartą Mastercard, Visa - za pośrednictwem firmy Dot-Pay
- pobranie - płatność przy odbiorze
- przelew bankowy bezpośrednio na konto
- przelew - odroczony termin zapłaty - jednostki budżetowych

 

11. Czy mogę zwrócić towar?
Tak, zakupiony towar można zwrócić. Warunkiem jest złożenie odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych.