Każdy nowy pracownik musi mieć zapewnione dogodnie miejsce pracy, w którym będzie się czuł swobodnie. Dzięki temu wzrośnie wydajność oraz efektywność czynności, które są jego obowiązkami, co z kolei wpłynie na zadowolenie pracodawców i sukces przedsiębiorstwa. W jaki sposób można jednak owe warunki stworzyć? Jakie jest podstawowe wyposażenie pracowników oraz co należy kupić, aby zapewnić im jak największy komfort?
Krzesło biurowe przystosowane do długiego siedzenia
Jak wiadomo, praca w biurze opiera się na wielogodzinnym siedzeniu przy biurku. Nie można więc pozwolić, aby nowy pracownik dostał niewygodne, twarde bądź niedopasowane krzesło. Wówczas nie tylko spadnie jego koncentracja ze względu na dyskomfort jaki będzie odczuwał, ale także może źle wpłynąć to na jego kręgosłup, co jest w pewnym stopniu złamaniem przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Najlepszym wyjściem będzie kupno specjalnie wyprofilowanego krzesła bądź fotela biurowego, które pozwoli na wykonywanie swojej pracy w wygodzi
Foto: Fotel biurowy Office Products Corsica
Foto: Fotel biurowy Office Products Teneri
Nowością na rynku pojawiło sie krzesło ID stworzone przez rehabilitantów z myślą o ich pacjentach. Krzesło to jest przez nas przetestowane i użytkowane. Dlaczego to krzesło?
foto: ERGONOMICZNE KRZESŁO BIUROWE ID
KrzesłoID rozwiązuje wszystkie problemy związen z bólem kregośłupa, wymuszając odpowiednie ustawienie miednicy względem siedziska, co pozwala na przybranie równomiernego obciążenia mięśni kręgosłupa. Z punktu widzenia najnowszych badań, urazy i schorzenia powiązane z pozycją przyjmowaną na konwencjonalnym krześle, są jedną z głównych przyczyn absencji w pracy, wzrostu stresu i powstawania innych schorzeń bólowych (w tym migreny). Przyzwyczajenie się do nowej pozycji zabiera mniej czasu niż myślisz, a Twoi pracownicy szybko przekonają się o wyższości naszego produktu nad klasycznym krzesłem biurowym. Będziesz zaskoczony faktem, że oparcie dla pleców nie jest wcale konieczne, co więcej jest bez niego po prostu wygodniej
Przybornik na biurko
To kolejny niezbędny element podstawowego wyposażenia nowego pracownika. Przybornik pomoże utrzymać ład na biurku, dzięki czemu zaoszczędzi się czas na (często bezskuteczne) poszukiwanie długopisu albo nożyczek. Rzecz jasna organizer ten należy także uzupełnić odpowiednimi akcesoriami, bez których żaden zatrudniony nie będzie mógł spełniać powierzonych mu zadań.
Foto: Przybornik na biurko Eagle 330B czarny
Foto: Przybornik na biurko metalowy 2 komory, Q-Connect
Segregatory na kartki, dokumenty i tym podobne przedmioty
Skoro długopisy mają już swoje miejsce na biurku, to samo powinno stać się z rozmaitymi papierami, których nie brakuje w biurze. Sterty kartek nie tylko zniechęcają do pracy, ale także wywołują niejednokrotnie bardzo dużo nerwów wtedy, kiedy trzeba coś szybko znaleźć. Segregatory, jak sama nazwa wskazuje, pozwolą na posegregowanie wszelkich dokumentów i zminimalizują ryzyko zgubienia jakiegoś ważnego druku. Można je bowiem ułożyć albo alfabetycznie, albo tematycznie i w razie potrzeby – sięgnąć po odpowiednie materiały.