Jak wybrać biurko do biura


Bez względu na to, jak rozstawione są meble biurowe, sercem całego pomieszczenia jest bez wątpienia biurko. To przy nim pracownik biurowy wykonuje większość swoich obowiązków zawodowych, to przy nim przyjmowani są kontrahenci. Mówiąc krótko, to wokół niego tętni życie całego biura. Patrząc na to z innej strony, pracownik każdego dnia spędza przy nim kilka długich godzin, a wiadomo, że praca siedząca rządzi się swoimi prawami – potrzebuje naprawdę dobrze dobranego biurka. Właśnie dlatego wybór tego mebla do biura jest sprawą wysokiej wagi, której należy poświęcić nieco więcej uwagi.

jak-wybrać-biurko

Wybierając biurko do biura, należy zwracać uwagę na funkcjonalność tego mebla, na jego aspekt estetyczny, a także na to, by zapewniał komfort podczas wielogodzinnej pracy. Co oznacza to w praktyce? Przede wszystkim sprawdźmy, jakie opcje biurko ma do zaoferowania. Im więcej szufladek, półeczek, szafek i przegródek – tym lepiej. Pracownik biurowy – mimo komputeryzacji – posiada nadal cały oręż artykułów biurowych. Papier do drukarki, długopisy, ołówki, spinacze, zszywacze, karteczki samoprzylepne, notesiki, koszulki do segregatorów, skoroszyty i wiele, wiele więcej. To wszystko nie może znajdować się w przypadkowym miejscu. Porządek to bardzo ważne rzecz na biurku – jest ono przecież wizytówką biura.

lampka-na-biurko

Biurko w biurze powinno mieć również duży, przestronny blat – bo co chwilę lądują na nim kolejne dokumenty. Często to właśnie na nim znajdują się takie urządzenia biurowe jak drukarka, fax czy  TELEFON – pracownik musi mieć do nich swobodny dostęp. Warto też zwrócić uwagę na to, czy pracownikowi będzie przy tym meblu wygodnie – czy będzie miał łatwy dostęp do poszczególnych stref biurka i czy będzie miał odpowiednio dużo miejsca na nogi – wbrew pozorom to bardzo istotna kwestia.

Ale, jak wspominaliśmy, strona estetyczna biurka jest nie mniej ważna niż jego funkcjonalność. Pamiętajmy, że powinno być ono stylistycznie spójne nie tylko z całą aranżacją pomieszczenia, ale i z charakterem firmy. Jeśli ta reklamuje się wieloletnią tradycją, warto postawić na klasyczne wnętrze. Ale już biuro należące do firmy copywriterskiej może wyglądać nowocześnie i ekscentrycznie.

Biurko to swoista wizytówka biura – warto mieć to na uwadze.

image

Lampa na biurko