Czym tak naprawdę jest biuro? Czy to tylko miejsce pracy sekretarki bądź innego pracownika biurowego? Czy wystrój i organizacja wnętrza mają być dostosowane tylko do ich potrzeb? Oczywiście nie. Bo przecież biuro jest miejscem, które pośredniczy w spotkaniach między klientami a firmą. I o tym należy pomyśleć, organizując przestrzeń biurową. Musi być ona tak pomyślana, by zapewnić maksymalny komfort nie tylko pracownikom, ale i – a może nawet przede wszystkim – kontrahentom.
Po pierwsze, zadbajmy o wrażenia estetyczne klienta. Chcemy przecież, by ten dobrze czuł się we wnętrzu biura. Jeśli uda się osiągnąć ten cel, zwiększy się szansa na to, że ów kontrahent zechce nawiązać współpracę. Oczywiście nie da się dobrać takiego stylu, który trafi w gusta każdego, ale już ład i porządek na pewno do każdego przemówi.
Klient musi mieć swoje krzesło przy biurku. Nie może być tak, że pracownik siedzi wygodnie na swoim fotelu, a kontrahent stoi lub ma do dyspozycji niewygodny taboret bądź tanie krzesło składane. Ale to nie koniec. Zdarza się, że w jednym momencie przychodzi dwóch klientów, a nawet trzech – ci pozostali też powinni mieć dla siebie miejsce siedzące. Może stylowa ławeczka? Albo zgrabne krzesełka zaraz przy drzwiach wejściowych? A jeśli w biurze jest więcej miejsca, można pomyśleć i o stoliku dla nich. Ten kącik powinien mieć też dodatkowe, punktowe oświetlenie – wszystko dla komfortu klienta.
Ciekawe rozwiązania które dobrze zaprezentują Twoją firmę w oczach swojego klienta znajdziesz też u nas: