Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Rejestracja i logowanie
Czy można dokonać zakupu bez rejestracji w serwisie?
Co mam zrobić gdy nie pamiętam swojego hasła?
Jak długo zamówienie jest przechowywane zanim je potwierdzę?
Składanie zamówienia
Jak wyszukać produkt ?
Jaki jest status mojego zamówienia jeśli nie otrzymałem żadnego potwierdzenia?
Czy towar ze statusem niedostępny będzie do mnie wysłany?
Co się stanie gdy zrezygnuję z zamówienia a dokonałem wcześniej płatności?
Czy możliwa jest zmiana w zamówieniu po jego złożeniu?
Czy możliwe jest połączenie oddzielnie złożonych zamówień?
Czy muszę potwierdzać zamówienie?
Dostawa
Jakie są koszty przesyłki i kto za nią płaci?
Operatorzy dostaw
Jak kształtują się koszty transportu produktów ciężkich?
W jaki sposób mogę reklamować przesyłkę uszkodzoną w czasie transportu?
Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, kiedy spodziewać się przesyłki?
Paczka do mnie nie dotarła mimo tego, że otrzymałem/otrzymałam informacje o wysyłce.
Czy mogę otrzymać przesyłkę w określonych przeze mnie godzinach?
Płatności
Jakie są możliwe sposoby płatności?
Ile mam czasu na dokonanie płatności?
Jak płacić przelewem?
Czy złożenie zamówienia jest jednoznaczne z obciążeniem karty?
Dlaczego transakcja została anulowana przy płatności kartą kredytową?
Reklamacja i zwrot towaru
Co mam zrobić gdy wykryłem w produkcie wady fabryczne?
Czy mogę zwrócić towar?